ناف بچم تازه افتاد چکار کنم ب نظرتون ببندم یا نه

تصویر
۴ پاسخ

دکتر به من گفت اصلا روی ناف چیزی نذار و نبند

برا دختر منن اینجور شد هیچی نزن خوب میشع

دکتر به من گفت گاز استریل بذارم روشو با ناف بند ببندم تا خشک بشه زخمش

نه هیچی بهش نزن و نبندش خودش خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 ۱۱ ماهگی