۵ پاسخ

اویفربده عالیه مزه اش

میگن اویفر طعمشم موزه

من‌پدیا بست میدم اوکیه باهاش

سوال منم هست هنوز نرفتم پیش دکترش

من پدیا بست میدم

سوال های مرتبط