بچه ها برای وزن گیری نی نی شما چی میخورین

۳ پاسخ

توی هفته شما کاری از دستت بر نمیاد.جنین رشد خودشو داره خیلی مربوط به تغذیه شما نمیشه.هفته ۳۰ به بعد هرغذای پرتیینی که بخوری جنین وزن میگیره

من سر دخترم صبحا صبحانه کره محلی با شیره انگور می خوردم
لیدی میل هم یک ماه خوردم خوب شد وزنش
میگن سیب زمینی آب پز و بستی هم خوبه یا مثلا حلیم

مگه الان چیزی ام میشه خورد🤣

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولوم مامان نی نی کوچولوم ۷ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۵ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۵ ماهگی
مامان هانیس خانوم👼 مامان هانیس خانوم👼 ۷ ماهگی
مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری
مامان جوجو ممد🐣🫀🎀 مامان جوجو ممد🐣🫀🎀 هفته نوزدهم بارداری