خانما برای وزن گیری بچتون چیا میخورین؟ چه چیزایی وزن بچه رو خوب بالا میبرع؟

۸ پاسخ

الان ک تاثیر نداره
ماه آخر فقط

توی یه پیچ خانم دکتر دیدم نوشته بود آجیل خام . کره بادوم زمینی. گوشت سفید ماهی و قرمز بوقلمون . عدسی و تخم مرغ آبپز و آواکادو
که خودمون وزن نمی‌گیریم جنین میگیره

بادام درختی خیلی وزن رو بالا میبره کلا خیلی خاصیت داره اسید فولیک خالصه

از ۲۸هفته مهمه وزن میگن بادام و شیر بادام خیلی خوبه و اجیل حلیم بستنی

از الان تاثیر داره ؟ یا ماه های آخر مهمه ؟

شیر بادام پسته معجون موز انبه به پرتقال انار

کباب و حلیم بستنی خیلی خوبه

شیربادام . آبگوشت. حلیم. معجون
آجیل

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی کوچولوم مامان نی نی کوچولوم ۷ ماهگی
مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان الارا مامان الارا هفته سی‌ام بارداری
مامان علیرضا🩵🧿 مامان علیرضا🩵🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری