الان ک تاثیر نداره
ماه آخر فقط
توی یه پیچ خانم دکتر دیدم نوشته بود آجیل خام . کره بادوم زمینی. گوشت سفید ماهی و قرمز بوقلمون . عدسی و تخم مرغ آبپز و آواکادو
که خودمون وزن نمیگیریم جنین میگیره
بادام درختی خیلی وزن رو بالا میبره کلا خیلی خاصیت داره اسید فولیک خالصه
از ۲۸هفته مهمه وزن میگن بادام و شیر بادام خیلی خوبه و اجیل حلیم بستنی
از الان تاثیر داره ؟ یا ماه های آخر مهمه ؟
شیر بادام پسته معجون موز انبه به پرتقال انار
کباب و حلیم بستنی خیلی خوبه
شیربادام . آبگوشت. حلیم. معجون
آجیل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.