۳ پاسخ

زوده یکم تا ۳۲ هفته وقت داری بری

اره زودتر برو ک اگه وزنش کم بود جبران بشه

فکرکنم معمولا از۳۰هفته شروع میشه سونو وزن و‌رشد

سوال های مرتبط

مامان دلبندم مامان دلبندم هفته سی‌وششم بارداری
مامان آراز جون مامان آراز جون روزهای ابتدایی تولد