۱۰ پاسخ

اونا بندگان خاص خدا هستن فک کنم

من چجوری نداره واقعا شد دیگ اونم با یبار

منم واسه اولی باراول ولی دومی یه ساله نمیشه😢

منم باردار شدم

من چون تخمدان راستم تنبلی داشت و کیست های ریز داشت دکتر گفت شاید لازم باشه تلاش کنی برای بارداری. اومدیم برا بار اول تلاش کنیم دیدیم شد🫠

من ۳بار باردارم شدم اقدامی نداشتم😂😂فقط با شک🤣

من فقط نمیدونم چطوری 😂🤦🏻‍♀️

خواست خدا

دوستم میگفت فک میکردم انقدر میگن نازایی زیاده منم نمیشم گفتم به شوهرم بیا حالا امتحان کنیم نمیشه که 😂😂همون ماه حامله شد الانم بچش ۵ ماهس

من باردارشدم چجوریشو نمیدونم دیگه🤣😅

سوال های مرتبط

مامان دردونه مامان دردونه هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته یازدهم بارداری
مامان دردونه مامان دردونه هفته سی‌وششم بارداری