دکترم میگه ۲۹ طول سرویکس خوبه چون زایمان زودرس نداشتم

۵ پاسخ

منم سرویکسم ۲۹ است شیاف و امپول استفاده میکنم

من اولی ۱۹ هفته سرویکسم شد ۳۰ ولی حرفی از سرکلاژ نشد هیچیمم نشد ۴۱ هفته سزارین شدم

عزیزم شکمی ۲۹نگران نباش منم ۲۹انامالی هنوزم ۲۹
استراحتم میکنم شیافم میزنم شما دکتر گفت چیکارا کن؟؟ منم زودرس نداشتم سر ملاژم نکرد

استراحتم نداد بهت؟

باشه ولی اگه میتونی بیشترم رعایت کن چون هنوز خیلی داری تا ۳۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان lavin مامان lavin هفته سی‌ویکم بارداری
مامان bahador مامان bahador روزهای ابتدایی تولد