طول سرویکس چند باشه زایمان زود رس میکنی مال من ۳۲ هستش میترسم

۷ پاسخ

منم ۳۲ بودم چهل هفته زایمان کردم نگران نباش ولی کارسنگین نکن طی و جارو نکن پله بالا پاین نرو زیاد

منم دوقلو گفت ۳۲خوبه اصلا جای نگرانی نیست

مال منم ٣٢ بود دكتر گفت خوبه. انومالي شد ٣٤

مال من ۳۲ ، همه کاری‌ام میکنم، از تمیزکاری خونه بگیر تا رانندگی و پیاده روی و اینکه بچمو‌بغل کنم🥴 اصلا هم استرس ندارم

منک ۳۰بودم دکترم گفت خوبه

زیر ۳۰ خوب نیست
استراحت کن پایین نیاد
من خودمم شیاف میزنم

من دوقولو دارم ۳۸ و نیم بود

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق 🐣 مامان فندق 🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلارز مامان دلارز ۵ ماهگی
مامان جوجو من🥹🩷 مامان جوجو من🥹🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری