منم ۳۲ بودم چهل هفته زایمان کردم نگران نباش ولی کارسنگین نکن طی و جارو نکن پله بالا پاین نرو زیاد
منم دوقلو گفت ۳۲خوبه اصلا جای نگرانی نیست
مال منم ٣٢ بود دكتر گفت خوبه. انومالي شد ٣٤
مال من ۳۲ ، همه کاریام میکنم، از تمیزکاری خونه بگیر تا رانندگی و پیاده روی و اینکه بچموبغل کنم🥴 اصلا هم استرس ندارم
منک ۳۰بودم دکترم گفت خوبه
زیر ۳۰ خوب نیست
استراحت کن پایین نیاد
من خودمم شیاف میزنم
من دوقولو دارم ۳۸ و نیم بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.