۶ پاسخ

قدمش پر از خیر و برکت انشا الله

وووووووی الهی چه نازند به خدا😭

اییی خودااا بسلامتی عزیزم 🥹😘
کی بشه منم این روزو ببینم

نننههه😍😍😍فککک‌کن با این پاهاشون توی معده و قفسه سینمون فرو میکنن

ای خدا 🥹ب سلامتی باشه ولی جوراب پاش کن گناه داره نذار زیاد باز بمونه

ای خدا😍😍😍❤️❤️جوجه کوچولو
قدمش مبارک عزیزم🌷

سوال های مرتبط

مامان آرام و آوا مامان آرام و آوا ۲ ماهگی
مامان 💕 دخملام💕 مامان 💕 دخملام💕 ۱۱ ماهگی