۴ پاسخ

دراز بکش استراحت کن
اگر خوب شد چیزی نیس
نگران نباش

فشار اومده با استراحت خوب میشی دیگه اون کارو نکن

اصلا نباید خم بشید
نه ایشالا چیزی نیست فشار اومده فقط

تا دوهفته کمه کم استراحت مطلق
بعدشم استراحت نسبی

استراحت کن اگه کمتر شده اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری