۱۳ پاسخ

در طول روز باز میزارم به خاطر سوختگی پاش
کهنه لای پاش میزارم روی دشک
روزی سه بار یا بیشتر
اینجوری پوشکم کمتر استفاده میشه

واقعا۶۷٠🤦🏻‍♀️؟؟

از پد بهداشتی سایز کوچیک با لاستیک های دو گره استفاده میکنم فقط شبا پوشک میکنم

پوشک دکمه ای از سیسمونی بگیر پارچه اشو هم بگیر ،با اون ببند

واقعا۶۷۰ تومن. نه بابا

لاستیک دو گره بعضی وقتام باز میذارم
فقط شبا پوشک میکنم

پوشک دائمی شرتی استفاده کنید

چه سایزی میخرید اینقدر؟؟

من امروز یک گرفتم 250دو گرفتم 360

سایز چند گرفتین

اصلا راهی نداره

بله دستمال نخی استفاده کن

خیر🫡🫡🫡🫡🫡

سوال های مرتبط

مامان لِنا🤎🧸 مامان لِنا🤎🧸 ۶ ماهگی
مامان آریا🧸💙 مامان آریا🧸💙 ۱۴ ماهگی
مامان 🌱توت فرنگی🍓 مامان 🌱توت فرنگی🍓 ۸ ماهگی
مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 ۷ ماهگی
مامان کوچولوها مامان کوچولوها ۱۴ ماهگی