نشستن حساب میشه؟😂😂😂

تصویر
۶ پاسخ

ویییی ننه اله 🫀😘

خخخخخخخخ پسر منم همینجوری میشینه ..
خیلی شیرینن بخدا

عزیزم خودش میشینه ..پسر منم ۶ ماهشه هنوز چهار دست و پا هم نمیره

جونم‌اره گلم

ووویی ننه بله چرا که نشه 😁

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا❤️ مامان معجزه خدا❤️ ۱۳ ماهگی
مامان پناه و پانیذ مامان پناه و پانیذ ۱۳ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۳ ماهگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱۶ ماهگی
مامان ملکا🥹💗 مامان ملکا🥹💗 ۹ ماهگی
مامان هانیس خانوم👼 مامان هانیس خانوم👼 ۷ ماهگی