خانما شما فقط مکمل آد به بچهاتون میدین؟

۴ پاسخ

اره حتما باید بدی از ۵ روزگی ب بعد

بله فعلا همین تا بعدا قطره اهن اضافه بشه

اره حتما ضروريه

بله از ۵ روزگی دکتر داد

سوال های مرتبط

مامان جوجه فسقلی👼🏻 مامان جوجه فسقلی👼🏻 ۲ ماهگی
مامان قند❤️ مامان قند❤️ ۱۵ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش ۲ ماهگی
مامان نیلماه مامان نیلماه ۷ ماهگی