حساسیت به پروتئین گاوی فکر کنم چون پسر منم اینجوری بود بردم دکتر گفتن حساسیته دارومیده با پماد بهتر میشه
اگ بیقراری میکنه این دونه ها خارش داره
دکتر پماد میده
هرچند ک الان همه دکترا میگن ب پروتیین گاوی خساسیت داره
منم رو لپاش داره میزنه:(
گرمیش کرده چیزای گرم زیاد خوردی
ممکنه گرمی خورده باشی. اگه شیر خودتو میدی چند روز رعایت کن ببین خوب میشه یا نه.
طبیعیه من گرمی خوردنو کم کردم کرم مرطوب کننده ایروکس هم زدم بهتر شد
اگه الان دراومده ببر دکتر ولی اگه از بدو تولد هست عادیه خودش خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.