۸ پاسخ

الکیه بچم طفلی سرماخورد دو هفته طول کشید خوب بشه الان بهتر شده

الکیه پسر من دو ماهگی آنفولانزا گرفت پنج روز بیمارستان بستری بود سک ماه فقط مریص بود 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

چربطی داره😐میخدره بابا ختی ۱۰روزش

الکیه

بچه من سرما خورده

والا میگن بچه تو شکم هم سرما میخوره

نه بابا بچه عمم دنیا اومد لخت انداختن یه ور بچه نوزاد دم به دیگه عطسه می‌کرد

بچه من چن روزه سرماخورده

سوال های مرتبط