۲ پاسخ

آدمه دیگه سرما میخوره. جوجو منم سرماخورده بود وحشتناک

کی گفته؟
خواهرزاده من ۳ روز بود سرماخورد اونم آبریزش شدید یهو بینیش کیپ میشد سرفه ک خیلی زیاد بستریش کردن خیلیییی بده بچه‌ سرما بخوره

سوال های مرتبط

مامان سید کوچولو🩵 مامان سید کوچولو🩵 ۷ ماهگی
مامان یلدا♥️ مامان یلدا♥️ ۶ ماهگی