۱۰ پاسخ

نبابا میخوره

سرمانمیخوره راست میگن ولی ویروس میگیره خیلی زود هم مریضی ویروسی میگیره

میگن بچه تا ۶ماهگی که شیر مادرو میخوره مریض نمیشه.بچه ی اول من اولین مریضیشو با شروع غذای کمکی گرفت

کی گفته دختر من یک ماهه بود سرما خورد خیلی شدید بود دکتر میخاست بستریش کنه

بیخود میکنن بچه من الان سرماخورده 🫠

بچه من یک ماهگی سرما خورد

نبابا ویروس راحت میگیره

چون اکثرا من از همه شنیدم مامانمم میگفت

نه بابا الکیه راحت سرما میخوره

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان سید کوچولو🩵 مامان سید کوچولو🩵 ۷ ماهگی