خانمالیدی میل توهفته چندم بخورم؟؟

۱ پاسخ

من یکبار ۱۸ هفته خوردم
۲۸ هفته هم یکبار دیگه نیازی نبوده چون وزن بچه خوب بوده

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی