مربای‌هویج توهفته من خطرناکه بخورم؟

۵ پاسخ

نه خطری نداره

از هفته ی بیست به بعد هویج ازاده

نه من که کلی آبهویج این روز ها درست ‌کردم

نه بابا چه خطری مگه میخای چند قاشق بخوری

ن.

سوال های مرتبط

مامان ارمیاجون مامان ارمیاجون هفته بیست‌ونهم بارداری