۵ پاسخ

من که پریشب خوردم
خوب بپزش بعد بخور
میگن ضرر داره ولی مقدار کم بخوری بد نیست
نمیخوای ده تا سیخ بخوری که . آدم پنج شیش تا تیکه جیگر میخوره سیر میشه

بخور اما خیلی کم

جیگر خام واسه ادم غیر باردارم ضرر داره چه برسه به باردار

صددرصد مشکل داره، کلی انگل و باکتری داره، حتی سبزی خام هم توصیه میشه تا زایمان نخورین و همچنین تخم مرغ عسلی و ماهی نیمه پخت

من که خوردم دیگه نمیدونم
اول بارداری ام خوردم البته نمیدونستم باردارم

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری