من که پریشب خوردم
خوب بپزش بعد بخور
میگن ضرر داره ولی مقدار کم بخوری بد نیست
نمیخوای ده تا سیخ بخوری که . آدم پنج شیش تا تیکه جیگر میخوره سیر میشه
بخور اما خیلی کم
جیگر خام واسه ادم غیر باردارم ضرر داره چه برسه به باردار
صددرصد مشکل داره، کلی انگل و باکتری داره، حتی سبزی خام هم توصیه میشه تا زایمان نخورین و همچنین تخم مرغ عسلی و ماهی نیمه پخت
من که خوردم دیگه نمیدونم
اول بارداری ام خوردم البته نمیدونستم باردارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.