ب پهلو راست خابیدن ک مشکلی نداره توهفته من

۳ پاسخ

من اکثرا به پهلوی راستم
اونطوری راحتترم

ن مشکلی نداره ولی پهلوی چپ باشه بهتره میگن خون رسانی به جنین بهتر میرسه ولی پهلوی راست هم مشکلی نیست منم میخابم

نه عزیزم

سوال های مرتبط