شربت معده بخورم مشکلی ندارع؟ معدم دارع میسوزع

۴ پاسخ

من فاموتدین میخورم

قرص فاموتیدین خوبه و خوابیدن به پهلوی چپ

بمن پنتوپرازول داد دکترم

نه بخور منم میخورم آلمینیوم ام جی

سوال های مرتبط

مامان یکی یدونم🧿🩵 مامان یکی یدونم🧿🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان حَـدیـث✨🩷 مامان حَـدیـث✨🩷 ۱۳ ماهگی