خانوما دمنوش واسه سرماخوردگی چی خوبه؟

۳ پاسخ

میشه همدیگه روداشته باشیم بهم درخواست بدین من درخواستم پره

آویشن
به
آبلیمو و عسل
چهارتخم

عناب اویشن آنوخ یا همون کاکاتو به لیمو به دونه ابلیموعسل دمنوش چهارتخم

سوال های مرتبط

مامان فاطیما واهورا مامان فاطیما واهورا ۲ سالگی
مامان تبسم و آیهان🧿 مامان تبسم و آیهان🧿 ۲ سالگی
مامان پرنسسم ثنا🍀🤍 مامان پرنسسم ثنا🍀🤍 ۲ سالگی
مامان رادوین و تودلی مامان رادوین و تودلی هفته چهاردهم بارداری