کوریزان دادم خوب بود
میبرم دکتر فورا. چون نبرم نمیدونم چشه و داروی اشتباهی میدم.
پلارژین
والا من همیشه هیدروکسی زین اکسیر میدم با استامینوفن خوب میکنه بچمو چون هر سری میبرمش دکتر همینو میده منم میرم میگیرم
فقط شربت کوریزان باطعم تمشک عالیه
اّ
یمیونس . تو زمستون بده بچه سرما خوردگی نمیگیره. اگرم بگیره خیلی سبک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.