واسه سرماخوردگی بچهاتون چی میدین زودخوب میشن🥲

۶ پاسخ

کوریزان دادم خوب بود

میبرم دکتر فورا. چون نبرم نمی‌دونم چشه و داروی اشتباهی میدم.

پلارژین

والا من همیشه ‌هیدروکسی زین اکسیر میدم با استامینوفن خوب میکنه بچمو چون هر سری میبرمش دکتر همینو میده منم میرم میگیرم

فقط شربت کوریزان باطعم تمشک عالیه

اّ
یمیونس . تو زمستون بده بچه سرما خوردگی نمیگیره. اگرم بگیره خیلی سبک

سوال های مرتبط

مامان آرادودلآرام🫀🌱 مامان آرادودلآرام🫀🌱 ۲ سالگی
مامان آرسام. مامان آرسام. ۲ سالگی