خانما شکم درد طبیعیه

۳ پاسخ

آره عزیزم طبیعی

نمیدونم طبیعیه یا نه ولی دیروز و پری روز من شکم درد داشتم و بی حال ولی استراحت کردم فقط

من درد بدی گرفتم امروز کمرو پهلو و شکم و پای چپم درد میکرد
دراز کشیدم بهتر شدم
همچی طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان فسقلیم مامان فسقلیم ۷ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دختر نازم نلا♥️💞 مامان دختر نازم نلا♥️💞 ۷ ماهگی
مامان ❤️ هیوا❤️ مامان ❤️ هیوا❤️ ۵ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی😍🫰 مامان تو دلی😍🫰 هفته بیستم بارداری
مامان اولی مامان اولی هفته سی‌وپنجم بارداری