سلام مامانا نظر بدید اسم دختر هلیا قشنگه یاهلما🥰

۱۰ پاسخ

من هلما رو دوس دارم
اسم دختر لنا هم خیلی قشنگه به نظر من

هلیاقدیمیه هلمابهتره

عزیزم شما زابل تحت نظر کدوم دکتر هستید ؟

هلما قشنگ

ببخشید عزیزم هردو اسم قشنگ اما حس میکنم قدیمی شده

نظرم گفتم ناراحت نشید 🙃🙏

هيچ كدوم

هلیا قطعا

سلام هلما

هلما

هلما عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان وروجک دوم من مامان وروجک دوم من ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۶ ماهگی
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری