سلام شماازچندهفته شروع کردید خرید برای نینیتون??

۱۲ پاسخ

۳۶هفته میخرم

من تموم کردم😄

من ازبعدآنومالی دیگه میخوام شروع کنم چون هم داره گرون میشه هم تاآدم سبکه خریداشوکنه بهتره

تو 36هفته خرید میکنم

بعد تعیین جنسیت

ان شاالله بعد انومالی جنسیت ک بفهمم پر قدرت شرو میکنم🥺♥️

من هنوز شروع نکردم انشالله شنبه سلفری بدم جوابش ک بیاد هجده هفته اینا میشم اون موقع دیکه شروع میکنم

از همون اول که فهمیدم باردارم😅

من از هفته دیگ میخام برم

۱۴ هفته 😂🤦🏻‍♀️خیلی ذوق داشتم دیگه من

۱۸ هفته

16هفته

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی