۱۷ پاسخ

من که هیچی تا جنسیت بفهمم
مبارکش باشه به خوشی استفاده کنی😍

من که ۹۹ درصدش رو خریدم😍

عزززیزم خیلی جوراباشون گوگولو

مبارکش باشه عزیزم منم اراکم انتی کجا رفته بودی سونو احتمال چه جنسیتی بهت داده بودن؟

منم ذووق داشتم ولی این جنگ نمیذاره که
خواهر شوهرم از کانادا اومد برا نی نی لباس اورده خاله شم براش لباس گرفته خودمم ک از قبل براش عروسک گرفتم همین🤷🏻‍♀️🥺💖
حتی ی جورابم براش نگرفتم هنوز🙃

من دو دست لباس .ساک.بالشت شیردهی.کیسه خواب و بالشت.کریهر.دارم کم کم میگیرم تا زایمان به دفعه سخت میشه

من بعد انومالی دیگه شروع میکنم ب خرید کردن

مبارکت باشه عزیزم

ننه مبارکه نی نی من که هنوز جنسیتش معلوم نیست ولی ی جوراب خریدم😁😂

سلام عزیزم مبارک من تا تشکیل قلبش رو فهمیدم فورا شروع کردم ست رختخواب، چند تا پتو، ساک،حوله،شامپو،زوغن،لوسیون،پماد سوختگی،دو دست لباس بزند دانالو،اکسسوری چوبی،گهواره،ست سبد قیطونی،و....خریدم که اصلا ارتباطی به جنسیت نداشتن و مناسب دختر و پسر هست

مبارک باشه عزیزم چه حس خوبیه دیدن اینا

من از قبل بارداری وسایلی که جنسیتی نیست خریدم مثل خشک کن و زیرانداز تعویض و ساک لوازم کالسکه و وسایل بهداشتی،مبارکش باشه عزیزم

من تا فهمیدم باردارم شروع کردم به خرید و سنو ان تی رو رفتم دیگه کامل کردم همه رو

ایجونم عزیزم ایشالا ب سلامتی ازشون استفاده کنه❤️

😍😍😍اخیییی چقد حسه خوبیه نه من چیزی نخریدم همسرم دیروز یه شورت و سرهمی با جورتب براش خریده ذوقشو داره منم استراحتم خونه مامانمم

اخی مبارکه عزیزم

اخی عزیزم چه نازن من نخریدم ولی میخوام با شیشه شیر و پستونک شروع کنم چند گرفتی

فعلا هیچی دودست لباس فقط

سوال های مرتبط

مامان ماهلين و مهراد❤️ مامان ماهلين و مهراد❤️ ۶ ماهگی