۵ پاسخ

بالای، ۱۰

برا پسر من ۱۵بود با دوروز زیر دستگاه گذاشتن اوکی شد استرس نده بخودت،،،مرتبم شیر بده بهش تاادرار کنه

بسته به سن نوزاد اگه بدو تولد ۹به بالا بستریه دختر من ۶روزش بود زردیش ۱۱بود تند تند شیرخشک دادم اومد پایین

بالای ۱۰ باشه بستری میکنن عزیزم ، پایین تر با مراقبت حل میشه

دگ باید ازمایش داد

سوال های مرتبط

مامان پسری🥰🩵 مامان پسری🥰🩵 ۷ ماهگی
مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد