خانوما سونو خوبه

تصویر
۴ پاسخ

یکم وزنش کمه منم انقده وزنش

خداروشکر خوبه عزیزم

وزن بچه یه خورده پایینه خودتو تقویت کن باید 400 گرم بالاتر باشه برای داخل هفته 31 و 32

آره عزیزم خوبه

سوال های مرتبط

مامان mehrad مامان mehrad ۱۱ ماهگی
مامان فسقل مامان فسقل ۵ ماهگی
مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو ۵ ماهگی
مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین ۲ ماهگی
مامان هانِل مامان هانِل ۱ ماهگی
مامان هانِل مامان هانِل ۱ ماهگی
مامان پناه مامان مامان پناه مامان ۱ ماهگی
مامان گندم👶🌾 مامان گندم👶🌾 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلین مامان دلین ۳ ماهگی
مامان آرامِ جانَم🥺🩵 مامان آرامِ جانَم🥺🩵 هفته چهلم بارداری
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی