خانوما سونو رشد ام خوبه ؟؟؟

تصویر
۸ پاسخ

اره عزیزم

من تو سن ۳۰ هفته و ۶ روز بهم گفتن ۱۹۳۶ وزن جنینه و گفتن درشته ولی صدک رو ۶۵ بود رو برگه، الان برای شما زده صدک ۸۰ با وزن کمتر چند هفته اید دقیق؟

اره خیلی خوبه

آره خوبه منم امروز رفتم یه هفته بیشترازشمام وزنش ۱۷۰۰ بود

عالی و همه چی نرمال

سلام عزیزم بله خیلی خوبه خداروشکر

عالی عالی

عالیه

سوال های مرتبط

مامان فسقل مامان فسقل ۵ ماهگی
مامان هانِل مامان هانِل ۱ ماهگی
مامان گندم👶🌾 مامان گندم👶🌾 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخمل فندقی مامان دخمل فندقی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمد ماهانم مامان محمد ماهانم ۱ ماهگی
مامان فندق🥹 مامان فندق🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان رها🤱 مامان رها🤱 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ☁️اَبرا خانوم☁️ مامان ☁️اَبرا خانوم☁️ هفته سی‌وچهارم بارداری