خانوما سونو رشد خوبه؟

تصویر
۱۱ پاسخ

ن بابا کلا این سونو ها شدن استرس اینا هم تخمین میزنن ولا قدیم از ابن چیزا نبود راحت بودیم

بابا ژنه ربطی ب عقب و جلو بودن نداره مثل ژن ما که قدمون کوتاه یا بلنده چرا بهش استرس میدید

همه چی عالی و خوب خداروشکر😍

سونوی بعدی چیه خانوما ؟؟

خوبه خداروشکر

دورشکمش عقبه برای منم ی هفته عقبه🥺

دورشکمش ی کم عقبه

نمیدونم چرا دور شکم اکثر بچها لاغرتره واسه شمام لاغره یکم
چیزای مقوی بخور

رفتی ایرانیان؟

عزیزم عالیه همه چیش

عزیزم تو روبیکا کانال بارداری باز کردم اگه خواستی عضو شو فقط ایدی رو تو روبیکا سرچ کن ❤️
sahar_dailyy

سوال های مرتبط

مامان هانِل مامان هانِل ۱ ماهگی
مامان آرامِ جانَم🥺🩵 مامان آرامِ جانَم🥺🩵 هفته چهلم بارداری
مامان محمد ماهانم مامان محمد ماهانم ۱ ماهگی
مامان فندق🥹 مامان فندق🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان رها🤱 مامان رها🤱 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ☁️اَبرا خانوم☁️ مامان ☁️اَبرا خانوم☁️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق🥹 مامان فندق🥹 روزهای ابتدایی تولد