خانوما فردا برم سونو رشد خوبه ب نظرتون؟؟

۴ پاسخ

اره خوبه ولی من ۳۲ هفته دو روز رفتم

منم فردا نوبتمه

منم فردا میخام برم خیلی استرس وزنشو دارم

آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان پسته جان👶💙 مامان پسته جان👶💙 ۱ ماهگی
مامان مانیاوبردیاجون مامان مانیاوبردیاجون هفته سی‌وششم بارداری
مامان درسا و دایار مامان درسا و دایار هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق🥹 مامان فندق🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان آوین مامان آوین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ☁️اَبرا خانوم☁️ مامان ☁️اَبرا خانوم☁️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 💕فرشته💕 مامان 💕فرشته💕 هفته سی‌وششم بارداری