به نظرتون من کی برم سونو رشد خوبه؟

۱۱ پاسخ

۳۲ هفته بهترین موقع اس چون بچه قشنگ رشدشو کرده مثل ی نوزاد شده قبلش بری میترسوننت الان منم موندم هفته بعد دکترم بیاد برم سونو رشد

من 29هفته و 3 روز رفتم

الان برو یه بارم ۳۶ هفته باید بری

من ۲۸رفتم دیگ دکتر گفته یکماه دیگ بیا پیشم تا بهت بگم دوباره کی بری

به من گفته 34 ابجی

من شنبه قرارع برم ک29هفته و5روزم میشه

من ۲۸ هفته و ۵ روز رفتم
که اگر خدایی نکرده وزنش کم بود زودتر بفهمم و جبران کنم

۳۳ هفته برو

من ۳۲ هفته رفتم

من ی بار ۳۲ هفتمو تموم کنم میرم ی بارم ۳۶ هفته چون ۳۷ زایمانمه

۳۲‌هفته

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان 💕فرشته💕 مامان 💕فرشته💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙تودلیم💙 مامان 💙تودلیم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلیم🎀 مامان فسقلیم🎀 روزهای ابتدایی تولد