۳۲ هفته بهترین موقع اس چون بچه قشنگ رشدشو کرده مثل ی نوزاد شده قبلش بری میترسوننت الان منم موندم هفته بعد دکترم بیاد برم سونو رشد
من 29هفته و 3 روز رفتم
الان برو یه بارم ۳۶ هفته باید بری
من ۲۸رفتم دیگ دکتر گفته یکماه دیگ بیا پیشم تا بهت بگم دوباره کی بری
به من گفته 34 ابجی
من شنبه قرارع برم ک29هفته و5روزم میشه
من ۲۸ هفته و ۵ روز رفتم
که اگر خدایی نکرده وزنش کم بود زودتر بفهمم و جبران کنم
۳۳ هفته برو
من ۳۲ هفته رفتم
من ی بار ۳۲ هفتمو تموم کنم میرم ی بارم ۳۶ هفته چون ۳۷ زایمانمه
۳۲هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.