خانوما رفتم سونو رشد به نظرتون خوبه ؟؟؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

خدمت شما

تصویر

عزیزم بریم یعنی بچه به پا هست و زایمان سز؟

همه چی عالیه ، واسه منم دعا کنید بچم وزن بگیره صدکش زیره ۵ هستش😔

من که هنوز نرفتم برای رشت😕

وزنش خوبه به نظرتون نسبت به هفته ام ؟؟؟

یک کیلو صد هشتاد هفت هس

طول سرویکسم خوبه

بچت 1کیلو خورده

اره خوبه

خوبه شکر خدا

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان پسته جان👶💙 مامان پسته جان👶💙 ۱ ماهگی