مامانا این سونو رشد جنین ام وضعیتش خوبه یا نه؟

تصویر
۳ پاسخ

عزیزم شما سرکلاژ کردین ؟

وزنش نرماله

بله خداروشکر خوبه
صدک های بالای ۴۰ همیشه خوبن

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری روزهای ابتدایی تولد
مامان آرمان مامان آرمان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهدی کوشولو مامان مهدی کوشولو هفته سی‌وهفتم بارداری