۷ پاسخ

اره عزیزم خوبه

اره گلم خوبه خداروشکر

من از ۲۸هفته و ۶روز دیگه نرفتم سونو
دکترم گفت ۳۶برو
الان لازمه برم یا ن صبر کنم تا ۳۶🫠

خوبه عزیزم

الهی شکر خوبه

عزیزم وزنش حدود۲کیلو همه چیزنرمال

بله همه چیز نرمال هست

سوال های مرتبط

مامان دخمل فندقی مامان دخمل فندقی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهدی کوشولو مامان مهدی کوشولو هفته سی‌وهفتم بارداری