سونو رشد جنین خوبه؟
وزنش ۱۳۲۹ گرم خوبه؟

تصویر
۷ پاسخ

اره خوبع

فک کنم یکم کم باشه ببین دکترت چی میگه

من ۳۰ هفته و ۶ روز ۱۷۸۰ بود

آره وزنش خوبه برای منم تو ۲۹هفته کامل ۱۲۷۰بود که دکتر سونو ودکتر خودم گفتن خوبه بچه از ۳۲هفته به بعد یدفعه رشدش زیاد میشه

آخی چه کوچولوییی
اره وزنش عالیه☺️🤗

قشنگ هم سنیم😁😍

حس میکنم یکم‌وزنش کمه دکار چیزی نگف؟

سوال های مرتبط

مامان فندق کوشولو🧿🎀 مامان فندق کوشولو🧿🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان روشا مامان روشا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رها🤱 مامان رها🤱 هفته سی‌ونهم بارداری