اره خوبع
فک کنم یکم کم باشه ببین دکترت چی میگه
من ۳۰ هفته و ۶ روز ۱۷۸۰ بود
آره وزنش خوبه برای منم تو ۲۹هفته کامل ۱۲۷۰بود که دکتر سونو ودکتر خودم گفتن خوبه بچه از ۳۲هفته به بعد یدفعه رشدش زیاد میشه
آخی چه کوچولوییی
اره وزنش عالیه☺️🤗
قشنگ هم سنیم😁😍
حس میکنم یکموزنش کمه دکار چیزی نگف؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.