۶ پاسخ

واسه من یه کیلو و ۳۰ گرم بود

اره خوبه

شما دلدرد ندارین؟ طول سرویکس چند بود

من ۱۱۸۳بود

اره خوبه

تو هفته ای ک هستی اره خوبه
من ۳۰ هفته رفتم ۱کیلو و ۶۶۰ گرم بود

سوال های مرتبط

مامان آقاسامیار🫀 مامان آقاسامیار🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان اَبرا☁️🧚🏻‍♀️ مامان اَبرا☁️🧚🏻‍♀️ ۱ ماهگی