۷ پاسخ

خوبکه اشکالی نداره

دکتر چیزی نگفت؟ قند نداری؟

تغذیه فقط غذا زیاد میخورم همه چی میخورم🫢😂 خصوصا پلو

بسلامتی🥰

چیز خاصی مصرف میکنی یا غذاهای معمولی یا لیدی میل؟؟

سلام میتونم بپرسم تغذیه این دوره اتون چی بود؟!

عالیه که عزیزم
لیدی میل میخوری؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا💙💙💙 مامان معجزه خدا💙💙💙 ۱۰ ماهگی