خانما امروز رفتم سونو رشد جنین ۱۱۲۰ گرم بود خوبه بنظرتون

۲ پاسخ

یکم فک کنم کمه، برا من ۲۸هفته و چند روز ۱۳۵۰بود تازه صدکش ۵۰بود ینی بچم خیلی تپلی نیس معمولیه

خدا حفظش کنه براتون آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندق کوشولو🧿🎀 مامان فندق کوشولو🧿🎀 هفته سی‌وششم بارداری