مال من ۱۵۰۰ بود رشدش خوب بود نمیدونم چی شده که رشدش کم شده😔😔😔
اره گلم این نوشته یعنی سفالیک برا من ت انومالی نوشته بریچ از اون موق نرفتم ک قراره هفته بعد برم
منم سزازین میخاممم😂😂
برا من ۳۳هفته۱۹۰۰بود جوجم😁 جوجه شما تپلی تره خداحفظش کنه
من ۳۲هفته ۱۵۰۰
عزیزم سونو رشد کجا رفتی ؟چقد شد منم تهرانم میشه ادرسش و قیمتش بگی
عالیه عزیزم من ۳۲هفته رفتم ۲کیلو بود وزنش
چند هفته هستی
خیلی خوبه واسه من دو کیلو بود تو سی و سه هته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.