خانما من امروز سونو رشد جنین دادم بچم ۲۲۷۰ گرم بودش خوبه ؟

۸ پاسخ

مال من ۱۵۰۰ بود رشدش خوب بود نمیدونم چی شده که رشدش کم شده😔😔😔

اره گلم این نوشته یعنی سفالیک برا من ت انومالی نوشته بریچ از اون موق نرفتم ک قراره هفته بعد برم
منم سزازین میخاممم😂😂

تصویر

برا من ۳۳هفته۱۹۰۰بود جوجم😁 جوجه شما تپلی تره خداحفظش کنه

من ۳۲هفته ۱۵۰۰

عزیزم سونو رشد کجا رفتی ؟چقد شد منم تهرانم میشه ادرسش و قیمتش بگی

عالیه عزیزم من ۳۲هفته رفتم ۲کیلو بود وزنش

چند هفته هستی

خیلی خوبه واسه من دو کیلو بود تو سی و سه هته

سوال های مرتبط

مامان کارن وتو دلی مامان کارن وتو دلی هفته سی‌وهفتم بارداری