خانوما سونو رشدم خوبه؟

تصویر
۴ پاسخ

وزنش یکم کمه خودتو ببند به کباب و کنجه و جوجه و اجیل و تخم مرغ آب پز و با اجازه دکترت لیدی میل بخور اگر دیابت نداری

دکترتون گفت الان برید یا خودتون رفتین؟

دقیقا تاریخ زایمانتون مثل مال منه وزن بچتونم من مال منه من دیروز رفتم سونو😌

من زیاد سر در نمیارم ولی فک کنم عالبه❤️

سوال های مرتبط

مامان قرص قمر 🌜 مامان قرص قمر 🌜 ۲ ماهگی
مامان آلا مامان آلا ۳ ماهگی
مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته سی‌ام بارداری
مامان یاسین مامان یاسین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه👶💙 مامان جوجه👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پــنــاه🩷🎀 مامان پــنــاه🩷🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ام بارداری
مامان 🐻🍭دریا خانم🐥 مامان 🐻🍭دریا خانم🐥 ۱ ماهگی
مامان فندق کوشولو🩵 مامان فندق کوشولو🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرین🐈🍪 مامان آرین🐈🍪 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهیار مامان مهیار هفته سی‌ام بارداری
مامان آبتین مامان آبتین روزهای ابتدایی تولد