خانوما سونو رشدم چطوره؟؟؟؟

تصویر
۹ پاسخ

عزیزم همین اولین سونو رشدت که انجام دادی؟ یا قبلش سونوی دیگم دادی

خوبه عزیزم این تایم از ۱۳۰۰تا ۱۵۰۰نرماله

عزیزم کدوم سونو گرافی میری؟

خوله عزیزم

آره عزیزم

ماشالله چقدر وزن کوچولوتون خوبه😍
دعا کنید وزن بچه منم خوب باشه ،من چهارشنبه باید برم

عالیه.منم فردا میرم

من هنوز سونو رشد نرفتم

چند هفتگی این سونو رو دادی؟

سوال های مرتبط

مامان فندق کوشولو🩵 مامان فندق کوشولو🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرین🐈🍪 مامان آرین🐈🍪 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهیار مامان مهیار هفته سی‌ام بارداری
مامان دخترکم🩷 مامان دخترکم🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهیار مامان مهیار هفته سی‌ام بارداری
مامان هانِل مامان هانِل ۱ ماهگی
مامان پــنــاه🩷🎀 مامان پــنــاه🩷🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان Maryam مامان Maryam هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شاهان 💙 مامان شاهان 💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قرص قمر 🌜 مامان قرص قمر 🌜 ۲ ماهگی
مامان آلا مامان آلا ۳ ماهگی