مامانا سونو رشدم خوبه؟؟

تصویر
۱۳ پاسخ

سونو واژینال و برات دکتر نوشت برا من شکمی نوشت انومالی چند سرویکس؟

اینجا نوشته پرزانتاسیون فعلی جنین سفالیک توی سنوی آنامالی هم سفالیک بود یا بریچ؟

من هفته ۲۹

خیلی عالیه.تبریک میگم.تاریخ زایمانت ۱۷اردیبهشت؟

خوبه عزیز

تاریخ زایمانت مثل من ۱۷ اردیبهشت

سلام عزیزم خیلی عالیه

برای ۲۸هفته و چهار روز اوکیه

اره عزیزم برای ۲۸هفته عالی

چند هفته رفتی وزنش چند بود

طول سرویکس واژینال براتون انجام دادند ؟

خوبه گلم صدکش هم خوبه

چند هفته ؟

سوال های مرتبط

مامان قرص قمر 🌜 مامان قرص قمر 🌜 ۲ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته سی‌ام بارداری
مامان آلا مامان آلا ۳ ماهگی
مامان هانِل مامان هانِل ۱ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آرین🐈🍪 مامان آرین🐈🍪 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهیار مامان مهیار هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ام بارداری
مامان مهیار مامان مهیار هفته سی‌ام بارداری
مامان 🐻🍭دریا خانم🐥 مامان 🐻🍭دریا خانم🐥 ۱ ماهگی
مامان جوجه👶💙 مامان جوجه👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پــنــاه🩷🎀 مامان پــنــاه🩷🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق کوشولو🩵 مامان فندق کوشولو🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آبتین مامان آبتین روزهای ابتدایی تولد