سلام مامانا صدک ۳ یعنی چی حتی کمتر از ۳

۹ پاسخ

هرچی صدک بالاتر بهتر

همه اینا رو میخورم تا حدی که که دیگه حالت تهوع میگیرم امروز هم لیدی میل گرفتم ولی قندم تازه کنترل شده اومده پایین میترسم دوباره بره بالا با پودر لیدی میل

من به چندتا از باردارهایی که داشتم یک سویقی معرفی کردم خوردن خیلی زود صدکشون رفت بالا.الان اینستا قطعه بگم بری پیجشو ببینی ولی قبل قطع اینترنت شمارشونو برا ثبت سفارش گذاشته بودن اگه دوست داشتی بگو برات بفرستم سویق گرانولا و مکمل مخصوص و حریره بادوم رو بخور زود وزنش میره بالا

یعنی تو صد نفر ۳نفر این وزنو دارن.که وزن کمه غذاهای پروتیینی بیشتر بخور مامان.تخم‌مرغ ابپز و اجیل هارو حتما بخور.حریره بادوم عالیه برا وزن.شیر و خرما.چهارمغزو پودر کن‌بریز تو شیربخور

مال منم زیر ۳درصد صدک رشد بچه ینی از صد نفر دو یا س نفر زیر این وزن بچمونو دارن بقیه بیشترن

صدک وزنه یا یه جای خاص از بدن؟

تو سونو وزن زده

منم نمی‌دونم برا من ۳۲ هفته صدک ۹۰ بود

برای چه چیزی؟

سوال های مرتبط

مامان نیلا✨💖🌷☁️ مامان نیلا✨💖🌷☁️ ۴ ماهگی
مامان آرون👼💙 مامان آرون👼💙 ۱ ماهگی
مامان ایهان 🥰 مامان ایهان 🥰 ۳ ماهگی
مامان هامین💙 مامان هامین💙 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۳ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۴ ماهگی
مامان مغز بادوم💚 مامان مغز بادوم💚 ۹ ماهگی
مامان پسرام💙💙 مامان پسرام💙💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان علی جانم مامان علی جانم ۱۲ ماهگی