دوستان من جدیدا خیلییی آروغم میگیره دلیلش چیه؟؟

۷ پاسخ

نفخ داری

من از اول بارداري دارم😑

نفخ عزیزم

من مدتهاست دارم بهمراه نفخ

ولی خوبه که میزنی نزنی از معده درد دیونه میشی من یعنی غذا میخورم مثل بچه ها تا نزنم میمیرم تو این دوران اینجوریم قبلا نبودم

منم همین شدم سالی یه بارم اروغ نمیزدم الان از خودم بدم میاد
دلیلش نفخ و رفلاکس معده هست

منم امروز تعجب کردم انقدر اروغ زدم

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۵ ماهگی