۷ پاسخ

بچه ها کسی برای حالت تهوع قرص نازوفار مصرف کرده ؟بی خطر؟

ممکنه برای بارداری باشه دلپیجه و اسهال

منم خیلی اینجوری میشممم🥲

چه جالب منم جدیدا اینجوری میشم حس میکنم الان میریزه

منم امشب بعد شام اونجوری شدم چای نبات خوردم درست شدم

وای منم امشب دوبار همینجوری شدم

سردیته منم اینطوریم دوساله پدرمو دراورده

سوال های مرتبط

مامان قندعسل🍯😚 مامان قندعسل🍯😚 هفته بیست‌ودوم بارداری