۱۲ پاسخ

اینم کیکش

تصویر

من بردم آتلیه عزیزم عکس و کلیپ گرفتیم

تصویر

من تو رستوران ب فامیلا ناهار دادم

تصویر

پذیراییمون هم پاستا و اسنک بود ۲۵تا مهمون داشتم

تصویر

منم دو هفته دیگه تولد دخترمه

کار خاصی نکردم کوچیک و جمع و جور برگزار کردم خونه مامانم با مامانم اینا

تصویر

تولد دخترم

تصویر

فردا تولدشه🥹

اینم کیکش

تصویر

کار خاصی نکردم توی خونه سه نفره نشوندمش رو مبل عکس گرفتیم ازش

تصویر

تولد دیاکو من

تصویر

وایی اره بفرستین من ۱۹ تولد دخترمع میخام س نفره بگیرم ولی نمی‌دونم چجوری

سوال های مرتبط