دکتر ارولوژی خوب «دکتر مردان» تبریز سراغ دارید؟توروخدا بگید

۱۰ پاسخ

دکتر جواهر پور خوبه

الان میبینم جواهر پور و تعریف کردین همتون..دمش گرم دکتر خوبی بود ..خوبه نه عالی‌
زهلم یداله دا دان گدیر

واسه ما دکتر امیرعلی جواهرپور بود 👌
اخلاق خوب داشت و از چند نفر شنیده بودم عمل هاش خوبه

دکتر فرشید نیک زاد اصل خیلی خوبه من شوهر اسپرمش صفر بود و واریکوسل دو طرفه داشت با اینکه گفته بودن باید عمل کنه تا بتونیم بچه دار بشیم ولی دوتا دارو دادن بعد خوردن دارو الانم باردارم ماه اخرمه دوروز دیگه بدنیا میاد

دکتر احمدی

دکتر جواهری پور

دکتر عبدی تو‌ شیخ الرییس
همسرم برا چکاپ رفته بود میگفت دکتر خوبیه

دکتر علی غفارلو هم خوبه

دكتر احمدي بدر

همسرم پیش دکتر نوری زاد عمل کرد
اخلاقش عالی و درمانش هم اوکی بود

سوال های مرتبط

مامان دخترم
💝🩷 مامان دخترم 💝🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی 🪺 مامان نی نی 🪺 هفته ششم بارداری